Mix

Ovaj streaming servis uvodi reklame: Neki korisnici traže povrat novca

Amazon Prime Video uvodi reklame
Amazon Prime Video uvodi reklame Foto: Shutterstock/BigTunaOnline/Screenshot/Instagram/TheBoys

Poznata platforma i streaming servis, Amazon Prime, našao se na meti kritika zbog odluke o uvođenju reklama koje bi se prikazivale tijekom gledanja sadržaja.

Ovu odluku su najavili prije nekoliko mjeseci, ali službenu obavijest o točnom datumu pretplatnici su dobili nedavno. Što je mnoge naljutilo jer su već platili svoju godišnju pretplatu.

Obavijest o uvođenju oglasa koji će se prikazivati od iduće godine, poslana je korisnicima putem službenog maila Amazone Prime.

„Filmovi i TV emisije Prime Videa sadržavat će ograničenu količinu oglasa. To će nam omogućiti da nastavimo ulagati u zanimljiv sadržaj i nastavimo povećavati ta ulaganja tijekom dugog vremenskog razdoblja. Cilj nam je imati značajno manje oglasa od linearne televizije i drugih streaming servisa. Od vas se ne zahtijeva nikakva radnja i nema promjena u trenutnoj cijeni vašeg Prime članstva“, napisali su u e-poruci.

Datum na koji će reklame postati stalni element njihovog sadržaja ovisi o lokaciji korisnika, tako će korisnici iz SAD-a reklame primijetiti već 29. siječnja, a UK-a 5. veljače.

Ono što je posebno naljutilo korisnike je činjenica da su neki od njih obnovili godišnju pretplatu, a o mogućim promjenama nisu bili obaviješteni.


„Hej @PrimeVideo @Amazon … najaviti ​​da ćete dodati reklame nakon obnove godišnje pretplate i zahtijevati više kako bi se one uklonile, čista je pohlepa. Uvjete ne mijenjate NAKON što je godišnja naknada plaćena (pogotovo jer je već povećana)“, napisala je jedna pretplatnica, putem društvene mreže X.

Žustra rasprava pokrenula se i na Reddit, gdje velik dio komentatora piše kako će ukinuti svoju pretplatu, a jedan je dodao kako je dobio i povrat novca za godišnju pretplatu.

Dakle, kada su platili traženu cijenu, većina je mislila da će neometano uživati u omiljenom sadržaju, a sada to mogu ako plate skuplji paket (2.99 dolara više od običnog) koji uključuje gledanje bez oglasa.