Poznati simboli dobili su novo lice prilagođeno trenutačnom stanju u svijetu.


Slovenski dizajner Jure Tovrljan oduševio je publiku na društvenim mrežama jer je prilagodio logotipove svjetskih brendova trenutačnoj situaciji. Jure je jednostavnim, a elegantnim rješenjima prilagodio logotipove koronavirusu pa je tako odvojio olimpijske krugove i na druge načine osuvremenio prepoznatljive simbole.

Vezani članci Prizori iz noćnih klubova Kad popuste inhibicije: U noćnim klubovima uočili bizarne prizore, neki su strava, a drugi urnebes Slika nije dostupna Logo može potpuno upropastiti imidž, vidite li užasne pogreške?

Neke od njegovih intervencija prenosimo u galeriji, svakako nam javite imate li možda kakve ideje za domaće brendove.

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju