Publika ne shvaća zašto su promijenili tako prepoznatljive logotipe, no možda postoji dobro objašnjenje.


Kada se logotipi poznatih brendova promijene nakon desetljeća prepoznatljivosti, društvene mreže pune su komentara. Takvi komentari obično su negativni jer smatraju da ne treba mijenjati ono što je univerzalno prepoznatljivo.

Vezani članci Ljepljiva traka Ovako profesionalci koriste ljepljivu traku, štedi vrijeme i živce Daljinski ključ Jeste li ikad izgubili auto na parkiralištu? Ovaj trik znatno povećava domet daljinskog ključa

No za promjenu dizajna obično nije zaslužan nekakav hir, nego prilagođavanje novim vremenima. Jedna od prilagodbi koja je zatekla čak i najveće svjetske brendove jesu pametni telefoni na kojima logotipi moraju biti prepoznatljivi čak i u malim rezolucijama.

Mnogi brendovi zbog toga su bitno pojednostavili dizajn svojih logotipa, a neke od promjena možete pogledati u galeriji pa provjerite sviđaju li vam se više stare ili nove verzije.

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju