S odmicanjem izborne noći naglo je porasla dostava hrane i pića te prodaja alkohola i trave. Dostavna tvrtka za alkohol Drizly izvijestila je da je u odnosu na prethodna četiri utorka potražnja porasla 68 posto. U glavnom gradu Washingtonu skočila je čak 133 posto, u New Yorku 110 posto. Nešto umjereniji bili su potrošači u Los Angelesu - porast potražnje od tek 35 posto.
U demokratskim saveznim američkim državama u kojima posluje Drizly potražnja je skočila 75 posto u odnosu na prethodna četiri utorka, u republikanskim saveznim državama potražnja je porasla prosječno 33 posto. Najviše se prodavalo vino (42 posto prodaje), pa 'žestica' 41 posto i pivo 15 posto, objavila je ta bostonska tvrtka.
Tvrtka Eaze, koja prodaje marihuanu, imala je 17 posto porasta potražnje u Kaliforniji u usporedbi s prethodnim utorkom. Prema trendovima koje je u utorak poslijepodne zabilježio Google, najviše su se pretraživali fraze pizza, kineska hrana, sushi i meksička hrana "u blizini".
Fraze "pržena hrana u blizini" i "prodavaonica alkohola u blizini" zabilježile su vlastiti rekord u guglanju, a jedan od komentatora upitao se kako je moguće da nakon 11 mjeseci epidemije koronavirusa još toliko ljudi to ne zna. I pizzerije su zabilježile snažan porast potražnje koji se kretao i do trostrukog broja narudžbi u odnosu na uobičajeni promet utorkom.