Ronaldo je odlučno uklonio obje boce kako se ne bi vidjele na kameri, podigao je svoju bočicu vode i na portugalskom rekao “Voda!”.
Znamo da Ronaldo pazi na prehranu, zato još uvijek igra kao mladić i opire se zakonima prirode, ali njegovo uklanjanje Coca-Cole s pressice je uzrokovalo pad vrijednosti dionica popularnog branda. Vrijednost dionica je pala za 1.6 posto na 55.22 dolara – što znači da je tržišna vrijednost pala s 242 milijarde dolara na 238 milijardi dolara. 4 milijarde jednim potezom? Uistinu živimo u čudnim vremenima.
Pogledaj na Twitteru
Neki ljudi mogu manipulirati tržištem, to smo više puta vidjeli s akcijama ekscentričnog Elona Muska koji s nekoliko tweetova može po(t)kopati bilo koju kompaniju – pa tako i svoju.
Pogledaj na Twitteru
Coca-Cola je istaknula kako svi imaju pravo na svoje preference, a ostaje činjenica da su UEFA i Coca-Cola partneri još od 1988. godine te da je Coca-Colino sponzorstvo pomoglo nogometu na više razina.
Pijte što želite. Mi pijemo Colu Zero, pijemo vodu, pijemo sve što nam padne na pamet kad god nam padne na pamet. Jedino što nam smeta s cijelom ovom pričom s Ronaldom – smeta mu najpopularniji gazirani napitak na svijetu because health, a kroz karijeru je promovirao Herbalife i KFC. Što sugeriramo? Ma ništa, pijte vodu.