Ususret svojoj 20. obljetnici, društvena mreža ponovno u fokus stavlja misteriozni "poke" (bocni), značajku koju je zakopala prije više od deset godina, izvještava Complex.
Neki su premladi da bi se sjetili ove opcije, no ako ste na Facebooku od njegovih početaka možete se prisjetiti ove drage ili mrske opcije. "Bockanje" je jedna od najstarijih značajki platforme s nekoliko namjena. Ova je opcija započela kao brz i jednostavan način da se nekoga pozdravi, a mnogi su je koristili čak i za udvaranje dok većina ljudi nije znala čemu ta opcija zapravo služi.
Iako značajka "poke" nikada nije službeno ukinuta, skrivena je u navigaciji nakon što je izgubila popularnost. Sada "poke" dobiva neke nadogradnje, uključujući prijedloge koga bockati i lakši pristup stranici za bockanje putem trake za pretraživanje. Korisnici sada također mogu izravno bockati prijatelja kada ga traže na platformi.
Prema TechCrunchu, čini se da se trud već isplati. Facebook izvješćuje da se aktivnost bockanja značajno povećala za 1300 posto u proteklih mjesec dana. Unatoč padu popularnosti među generacijom Z, mlađi korisnici, osobito oni u dobi od 18 do 29 godina, navodno prihvaćaju tu značajku.
Facebook je peta najčešće korištena platforma društvenih medija za tinejdžere, prema izvješću Pew Research Centera iz 2023., prenosi nam Complex.
Iako su YouTube, TikTok, Snapchat i Instagram i dalje na vrhu popularnosti kod mladih, nedavni članak iz New York Timesa sugerira da generacija Z voli kupovati rabljenu robu i ostvarivati povoljne ponude na Facebook Marketplaceu, a ne na sličnim platformama.
Želimo čuti tvoje mišljenje – posjeti rubriku "Ubaci u Folder" i odgovori na ovotjedno pitanje!