Međutim, dok mnogi naši crteži sadržavaju razne gluposti ili simbol tzv. univerzalnog S, crteži jednog trinaestogodišnjaka osigurali su mu ogroman posao s Nikeom kroz digitalnu kampanju za poticanje dječje kreativnosti.
Trinaestogodišnji Joe Whale, koji je na društvenim mrežama poznatiji kao ‘Doodle Boy’, u školi je često kritiziran zbog crtkanja na nastavi, ali čini se da je svoju strast prema crtanju uspio pretvoriti u unosni posao.
Joe, koji dolazi iz Shrewsburyja, svojim je ilustracijama privukao pozornost putem Instagrama, gdje sada ima više od 167 tisuća pratitelja. Na službenoj web stranici Doodle Boy, Joe objašnjava „Crtam i slikam od svoje treće godine i umjetnost je veliki dio mog života, crtao bih, slikao i radio u svakoj prilici i to se nije promijenilo do danas.“.
Također je rekao obožavateljima da su mu „najdraži likovi za crtanje hrana, čudovišta i vanzemaljci“, ali nadodao je „Uglavnom stvaram crteže bilo čega jer me inspirira okolina i stvaram likove pomoću svega što vidim, kao što su hamburgeri i krumpirići, cvijeće, povrće, kolači, oblaci itd.“.
Prema Joeu, postoji samo jedno pravilo kojeg se religiozno pridržava kada je riječ o crtanju „U umjetnosti nema ispravnog ili pogrešnog, samo interpretacija, a to znači da kad crtam potpuno sam slobodan izražavati se.“.