Pogledaj na Twitteru
Ova promjena bi mogla utjecati i na rast manjih kreativaca i poslova – dijeljenjem linkova će moći promovirati svoj rad i proizvode. Više nije potrebno imati 10 tisuća+ pratitelja za ovu opciju što će nekima biti osvježenje.
Upitali smo Igora Jurilja, ilustratora koji se krije iza Instagram profila yellow.yuri što će ovo značiti za njega i njegov rad.
“Beneficiranje i preferiranje korisnika s određenim brojem korisnika je bilo prije svega diskriminacija na platformi koja odavno nije samo namijenjena dijeljenju slika. Instagram je odavno portfolio i vizitka za plejadu proizvoda korisnika. Ovime se daje priliku i ljudima koji su nišnih interesa poput ilustracije, a i naposljetku ljudima s manjih tržišta poput naše zemlje. Osobno će mi puno značiti što mogu napokon zaboraviti na Link In Bio kojeg nitko ne doživljava i direktno uputiti na postojeće proizvode s mojim ilustracijama. Bravo, Mark (iako je to jedini bravo od mene).”
Yellow Yurija možete podržati kupnjom postera, majice ili hoodieja na webshopu Modna Katedra.
Još uvijek ne znamo kako će ova promjena utjecati na dosadašnje algoritme i izloženost sadržaju, ali će vam vaši prijatelji kreativci sigurno reći iz prve ruke.