Južnokorejska krvava drama će Netflixu donijeti brdo novca – naravno ne kroz prodaju jer Netflix ne prodaje serije, ali financijaši iz Bloomberga smatraju da će serija generirati otprilike 900 milijuna dolara vrijednosti za kompaniju. Ono što je posebno je da je na stvaranje ovog fenomena utrošeno svega 21.4 milijuna dolara.
Pogledaj na Twitteru
Čak je dobra stvar da se Squid Game snimio u Koreji jer se pretpostavlja da bi snimanje serije u Americi koštalo između pet i deset puta više – zbog plaća vrhunskih glumaca, ali i jasnih pravila sindikata. Ovo možda znači da nećemo vidjeti američki remake i to nas jako veseli!
Gledatelji ovog hita su potrošili više od 1.4 milijardi sati gledajući Squid Game. Nakon uspjeha Lupina i sada Squid Gamea, čini se da će Netflix sve više ulagati u međunarodne sadržaje. Jeftinije je, a omjer uloženog i dobivenog je vrhunski – ako je projekt kvalitetan i ima taj “sticky faktor” zbog kojeg ćeš se nasukati na kauč i progutati sve.