Binance je ovog Crvenog vraga predstavio u videu koji su nedavno objavili na svom LinkedInu, prenosi DMARGE. Video su popratili opisom:
“Započinjemo ekskluzivno višegodišnje NFT partnerstvo s nogometnom legendom Cristianom Ronaldom”. A da ne bi ostalo na nevinoj obavijesti, dodali su i kako je ovo “jedinstvena prilika za posjedovanje kultnog dijela sportske povijesti” i pridruživanje Ronaldovoj Web3 zajednici.
Podsjetnik: CR7 najpraćenija je osoba na Instagramu s 461 milijunom pratitelja, što je skoro 100 milijuna više od druge najpraćenije Kylie Jenner (354 milijuna).
Binance najavljuje da će ovim partnerstvom lansirati globalnu kampanju kojom će Ronaldove fanove upoznati s Web3 svijetom, počevši od ulaska u NFT prostor.
To planiraju učiniti zajedničkim kreiranjem serije NFT kolekcija koje će se prodavati isključivo na Binance NFT platformi. Prva kolekcija bit će objavljena kasnije ove godine i sadržavat će dizajne kreirane u suradnji s Ronaldom.
U videu se može vidjeti Ronaldo koji je izrazio svoje oduševljenje sklapanjem partnerstva uz par stereotipnih rečenica poput: “Zajedno ćemo promijeniti NFT igru i podići nogomet na višu razinu. A ovo je tek početak”.
Pogledaj na Twitteru
Nekako čisto sumnjamo u to jer ovaj potez nema previše veze s nogometom – barem dok se nogometni teren skupa s igrom ne preseli na kripto platforme.
Reakcije u komentarima podijeljene su. Neki navijaju za odlazak u ovome smjeru, dok drugi optužuju Ronalda da se prodao.
Iako se tržište kriptovaluta u zadnjih pola godine srozalo, po broju intervencija u sportsku industriju obavljenih u kratkom roku, čini se da kripto burze (za razliku od svojih korisnika) još uvijek imaju novca.
Ovo nije prvi put da su se kripto imena obratila sportskoj industriji radi oglašavanja.
Prošle godine Crypto.com je potpisao ugovor vrijedan 700 milijuna dolara za preimenovanje Los Angeles Staples Centra (dom Lakersa) u Crypto.com Arenu, dok je kripto burza FTX Trading Ltd potpisala ugovor s kultnim NFL quarterbackom Tomom Bradyjem.
Sport već dugo nije sport, nego sportska ‘zabavna industrija’ baš poput svega ostaloga što na ovome svijetu postoji, a ima publiku.
Ako netko uspije objasniti kakve točno veze ovakva partnerstva imaju s unapređivanjem koncepta samoga sporta (isključujući financijski), osim punjenja džepova pojedinih figura koje ta partnerstva sklapaju – priznat ćemo da smo bili pretjerano cinični.
Dotad, argumentirajte! Čujemo se.