Business Insider tvrdi kako je za čak 43 posto porasla prodaja gotovih pića kao što su kokteli u limenkama i seltzeri u 2020. godini.
Hard seltzer je još znan kao gazirana voda s alkoholom, često pomiješan s nekom voćnom aromom i idealno je ljetno piće. U ovim konzervama nećete pronaći votku ili gin, u pitanju je uglavnom čisti alkohol od ječma ili šećerne trske.
Tržištem dominira brand White Claw, ali vidjeli smo i veliki push na domaćem tržištu gdje su nam nedavno pristigli Wai Moment i Barts koje sve češće viđamo i u Instagram storijima naših IG prijatelja.
Pića su ukusna i pitka, dolaze u konzervama pa se brzo i hlade, a ono što je tajno oružje hard seltzer segmenta tržišta je malen broj kalorija u usporedbi s drugim pićima. Dva hrvatska hard-seltzera sadrže manje od 99 kalorija po limenci. Sve veći broj potrošača se okreće wellnessu i fitnessu, a i u vlastitoj okolini primjećujemo vaganje alkoholnih kombinacija prema njihovom kalorijskom sastavu. Hard seltzeri jasno na ambalaži i komuniciraju količinu kalorija pa je jasno koga se cilja.
Nekoć je bilo nezamislivo da se alkoholno piće smješta u fitness okruženje (pokušaja proteinskih piva se nećemo prisjećati), ali to je industrija uspjela s hard seltzerima – slika zdravog proizvoda koji konzumiraju zdravi ljudi. Dolazi ljetno vrijeme, možda dobijemo i glazbene festivale, boutique druženja su na svakom koraku – nema sumnje kako ćemo posvuda vidjeti hard seltzere ove sezone.