Još prošle godine smo saznali za Netflixov plan updateanja poslovnog modela, barem za američko tržište. Cilj? Naravno, povećavanje zarade. Dosadilo im je da po četiri kućanstva „sisaju” njihov sadržaj za cijenu jedne pretplate. Tehnički, moguće je i s više kućanstava, ali potrebno je puno žongliranja da to bude ikom praktično. Dosad su osiguravali gledanje sadržaja na do 4 ekrana, nigdje nije bilo određeno gdje se ti ekrani moraju nalaziti.
Pogledaj na Twitteru
Dijeljenje lozinke je imalo smisla za obitelji koji žive na drugim krajevima zemlje, ponekad i svijeta. Za veze na daljinu. Pa čak i za najbolje prijatelje. I sam Netflix je to podržavao spomenutim tweetom, sve u cilju vlastitog rasta i navikavanja puka na svoje usluge.
Sada tome dolazi kraj. Iz uvjeta poslovanja su maknuli dio o „četiri ekrana”. Provjerili smo i vlastite streaming planove — „Samo ljudi koji žive s vama mogu koristiti vaš račun.”
Netflix planira ograničiti pristup samo na jedno kućanstvo, a korisnici će morati izabrati „primarnu lokaciju”. Netflix će provjeravati pridržavanje ovih mjera uz pomoć IP adresa i identifikacijskih protokola na uređajima, a jednom mjesečno ćete se morati ulogirati u Netflix na primarnoj lokaciji.
Ovo bi uistinu mogao biti početak kraja za Netflix i prilika za ostale streaming servise. Navike korisnika je teško promijeniti, a pogotovo ako ih nakon dizanja cijena u posljednjih par godina planiraju i kažnjavati za dijeljenje lozinki. I gledanost Netflixovih projekata će doživjeti značajan pad jer značajan udio u brojkama su imali i korisnici istog računa na Netflixu.
Evo i svježih reakcija na Netflixov tweet iz 2017. godine.
Pogledaj na Twitteru
Pogledaj na Twitteru
Pogledaj na Twitteru
Pogledaj na Twitteru
Pogledaj na Twitteru
Pogledaj na Twitteru
Pogledaj na Twitteru
Čak je i UNO reagirao.
Pogledaj na Twitteru