I onda nam na Youtubeu iskoči reklama za drvetovo mlijeko s Aubrey Plazom u glavnoj ulozi?
Kad vidimo Aubrey Plazu, mi gledamo. Nevažno o čemu se radi.
Reklama počne ozbiljno, ali Aubrey Plaza je u igri, mora biti neka kvaka. I kvaka stvarno postoji, ovaj satiričan oglas je dio poznate kampenje „Got Milk” koja promovira važnost kravljeg mlijeka. I ne, ne želimo se kačiti na propagandu, ne želimo zauzimati strane, ali oglas nas je pošteno nasmijao. Scena u kojoj se Plaza posipa piljevinom? Nismo ni znali da smo to trebali u životu.
„Je li drvetovo mlijeko stvarno? Naravno da ne. Samo pravo mlijeko je stvarno.”
Tim riječima oglas završava. Pozdravljamo sarkazam. Ako će mliječni ratovi biti ovako kreativni, kupovat ćemo tetrapake i s jedne i s druge strane samo da se nastavi.
Doduše, malo nam se čini kako mljekarska industrija osjeća pritisak širenja tržišta pa su morali snimiti ovakav spot.
Wood milk? Nut milk? Pea milk? Nisu baš najbolja imena, a jedino prvi se šali. Kako god bilo, pijte što želite. I ne slušajte proizvođače. To je kao da uđete u frizerski salon i pitate trebate li se ošišati.