Jimmy Donaldson, aka MrBeast, raspravljao je o tome u epizodi Full Send Podcasta, i uz to načeo još čitav niz tema.
Kada je voditelj podcasta razgovor usmjerio na TikTok, očito je pogodio živac, jer je MrBeast imao što za reći, a pogotovo na to da neki smatraju kako će TikTok nadmašiti YouTube.
@nelkboys_fullsendpoddy Will youtube change the game? #mrbeast #fullsendpodcast #fullsend #fyp #viral #podcast #tiktok #youtube
“Mislio sam isto to, ali s YouTube Shorts-ima, stvarno su poduzeti veliki koraci”, objasnio je Donaldson.
Naime, YouTube je lansirao svoju kratku verziju još 2020., koja je od tada u stalnom porastu, kao odgovor na popularni format TikTok-a.
Iako puno ljudi još uvijek favorizira TikTok, MrBeast smatra da bi YouTube Shorts mogao preuzeti popularnost te forme, zahvaljujući – a čemu drugom nego – novcu.
Početkom rujna YouTube je objavio da se kreatori kratkih videozapisa sada mogu kvalificirati za njegov partnerski program, koji korisnicima omogućuje da zarade prihod od oglasa, na isti način na koji mogu zaraditi i preko dugih videa.
Baš zbog tog partnerskog programa misli da će se veliki TikTok kreatori preseliti na YouTube.
“Dakle, počevši od siječnja, ako skupite, hipotetski, milijardu pregleda na TikTok-u, to je oko 1000 dolara. Milijardu pregleda ovdje na YouTubeu? To bi vam doslovno moglo značiti 100.000 dolara”, izjavio je Donaldson.
Drugi ga je voditelj zatim upitao što misli kako će TikTok reagirati na to, tj. hoće li se morati prilagoditi – na što je veteran YouTuber rekao da misli kako će biti prisiljeni prilagoditi se.
Objasnio je i zašto misli da će se TikTok-u biti problem održati korak s prihodima koji se nude YouTube kreatorima.
Svi veliki TikTok kreatori moći će doslovno raditi ono što već rade, ali na YouTubeu, a onda će ti Shortsi za sobom povući i dužu video formu zbog koje će zarađivati još više, rekao je MrBeast.
Iako su podcasteri zvučali sumnjičavo, sugerirajući da bi TikTok mogao promijeniti svoju strategiju oglašavanja kako bi održao korak, 24-godišnjak se uključio s pitanjem misle li oni stvarno da će se TikTok preko noći odlučiti odreći polovice od desetaka milijardi koje zarađuju i jednostavno ih podijeliti okolo.
Na kraju, da bi sumirao sve što je imao za reći, kazao je: “Sve što želim reći je da kada se ovaj partnerski program počne primjenjivati na Shorts, mislim da ćete vidjeti puno velikih TikTokera koji će doći ovdje.”
Hoće li se njegovo proročanstvo ispuniti – vidjet ćemo uskoro.