Ova ideja je brutala!
Camaro koji se koristio u ratu nije bio samo neobičan, već i vrlo koristan, naravno, kad ga poboljšate u određenoj mjeri. “Ghost Camaro” je zamisao danskog časnika specijalnih snaga Helgea Meyera, koji je bio na dužnosti kada je počeo rat u Bosni. Nevjerojatna je stvar što Meyer tijekom rata nikada nije nosio oružje, tako je dobio nadimak “God’s Rambo”. Njegovo jedino oružje bio je nevidljivi nabrijani automobil.
Čime je Meyer opremio svoj automobil? Uklonio je stražnje staklo i umjesto njega stavio metalnu ploču, te dodao prednju šipku. Vidite li onu dodatnu ploču ispod prednjeg dijela automobila? To nije samo ploča, to je oštrica za čišćenje mina. Osim toga, zračne snage SAD-a donijele su mu i karbonske ploče, čelične prozore i boje koje upijaju infracrveno svjetlo, gume… Originalni 5,7-litreni V8 Camaro podešen je sa 185 KS na 220 KS, a kada je primijenjen dušik, snaga se povećala na 440 KS.
Cijeli je automobil u osnovi bio oklop na kotačima, ali ipak je bio vrlo brz. Mogao je ubrzati do 200 km/h za 13 sekundi. Čelične ploče također su postavljene iza sjedala i preko cijele donje strane automobila. Vrata i prtljažnik bili su obloženi karbonom, a vozač je imao i radio opremu, aparate za gašenje požara i dvije rezervne gume. Unatoč tome što je sve te stvari imao unutra, Meyer je uspio ubaciti dodatnih 400 kg potrebne hrane i sanitarnih potrepština u „Ghost Camaro“.
Meyerove i Camarove misije bile su zadivljujuće, radio je noću i danju. Kad nije bio na dužnosti, automobil se vrlo dobro skrivao od policije i vojske. Naravno, Meyer je bio progonjen u njemu i automobil je imao oštećenja od metaka, ali šteta nikada nije bila velika zahvaljujući Meyerovim dobrim poznavanjem skrivenih cesta i Camarovoj sposobnosti da bude nevidljiv na radarima. Zato je bio poznat kao “Automobil duhova”.
Što se dogodilo s Camarom?
Nakon završetka rata, Meyer se vratio svojoj kući i odvezao Camaro sa sobom. 30 godina kasnije, auto duhova još uvijek je u njegovoj garaži. Boja je promijenjena u narančastu, ali sve ostalo je ostalo isto, čak i originalni 5,7-litreni V8 motor. Helge Meyer sada je u mirovini i vrlo često vozi svoj brutalni automobil, prešao je više od 100.000 kilometara.
Izvor: Drive Tribe