Stvar je ozbiljna do te mjere da su livestreamovi koji su ignorirali zabranu morali prestati s radom.
Naime, kineska scena livestream shoppinga je industrija u procvatu za koju Statista predviđa da će do ove godine biti vrijedna više od 700 milijardi dolara. Radi se i o industriji koja čini oko 10 posto prihoda od e-trgovine u toj zemlji.
Prijenosi uživo koji prikazuju žene koje modeliraju donje rublje imaju povijest brzog zatvaranja i zabranjivanja, što je rezultat kineskog zakona protiv širenja opscenog materijala na internetu.
Kako bi zaobišle tu zabranu, neke od tvrtki nedavno su počele zapošljavati muške modele umjesto ženskih – iako je proizvod koji se prodaje i dalje žensko donje rublje. Jedno od prvih takvih emitiranja održano je prošlog prosinca.
Tko hoće – nađe način. Koliko efikasan način? To je drugi par čarapa.
Naravno, neke korisnike kineskih društvenih mreža zabavio je takav pokušaj izbjegavanja rupa u zakonu.
Pogledaj na Twitteru
“Dečki to nose bolje od cura” neki su od komentara, dok drugi ukazuju da bi korištenje ženskih lutki bio vjerodostojniji modeling ženskog rublja. Jasno je tko je lišen humora u ovoj priči.
Šalu na stranu, dio korisnika upozorava i da se takvom zabranom uskraćuje prilika za posao ženama.
Vlasnik tvrtke koja je napravila prvi prijenos uživo s muškim modelom, “Mr. Xu”, kaže kako mu nije preostalo drugo nakon zabrane nego se snaći.
Također smatra da se ne radi o krađi ženskih poslova uz riječi “mnoge su vlasnice tih streamova žene – kradu li one poslove muškarcima?”.
Ono što je počelo kao duhovita fora evoluiralo je u marketinšku strategiju koja je određenim tvrtkama omogućila da se razlikuju od brojnih drugih e-trgovina koje prodaju donje rublje.
Tako da Kinu možemo nazivati svakakvom, ali domišljatost im definitivno ne treba uskratiti.