Netflix je svoju uslugu započeo slanjem DVD-a poštom, a danas je, s približno 240 milijuna pretplata u više od 190 zemalja, najpopularnija platforma za streaming. Do prošle godine, sadržaj originalne produkcije činio je polovicu Netflixove biblioteke u Sjedinjenim Državama, a tvrtka se odvažila i na druge kategorije, poput izdavanja videoigara.
Kako je izrastao u globalno prepoznatljiv brend, Netflix je, tijekom godina također, ažurirao svoj logo, no prvi je dizajn djelovao dosta niskobudžetno. S obzirom na to da su to bile devedesete, nećete se iznenaditi da izgleda kao da je dizajniran s Word Artom s ljubičastim filmskim kolutom koji razdvaja Net i flix.
Dizajn nije dugo trajao i zamijenjen je 2002., ali je svejedno neke gledatelje ostavio prilično ravnodušnima. Nakon toga, web stranica kratko je imala crno-žuti dizajn s TV-om kao točkom na I, no brend je ubrzo napravio pomak prema pravom logu, a 2014. predstavio je crveni logo koji je ostao nepromijenjen.