Leah kaže kako je došla istom zrakoplovnom kompanijom, a na tom letu, kabinsko osoblje prepoznalo je njezinu alergiju i nisu posluživali orašaste plodove tijekom leta.
To nije bio slučaj pri povratku gdje je drugi dio posade odbio njezin zahtjev. Čini se da član kabinskog osoblja uopće nije razumio njezinu alergiju, jer ju je pitao treba li joj inhalator u slučaju da ima reakciju tijekom leta.
Kad je saznala da će i dalje prodavati kikiriki na letu, rekla je „Sve ću ih kupiti da ih ne možete poslužiti. Nije me briga koliko koštaju.„ prenosi nam UNIlad.
Nakon što su izbrojali svih 48 pakiranja kikirikija, naplatili su ih 168 eura (185 dolara), na što je Leah rekla “Najgora stvar je što su me zapravo pitali želim li uzeti kikiriki, a ja sam rekla da očito ne.“ prenosi nam UNIlad.
Potom je kikiriki stavljen u plastičnu vrećicu u prednjem dijelu kabine, a Leah pokušava dobiti povrat novca i požaliti se na posadu, no još uvijek ne može stupiti u kontakt sa tvrtkom. Avionske tvrtke mogu odlučiti da ne prodaju orašaste plodove na letovima, ali očito ne mogu spriječiti putnike da ponesu svoje.