Problem nastaje kada se vrijednost osobe svodi na vanjštinu te zapravo postane samo objekt nečije požude, ali nećemo sada ići tamo.
U oko nam je upao oglas za “teal extreme rib knit mini dress”. Znamo nekada dijeliti računalo te pretraživanja suprotnog spola znaju nama rezultirati u iskakanju raznih reklama na društvenim mrežama.
Dotični komad odjeće je bio teško ne zamijetiti. Ne zbog toga kako je izgledao, nego kako ga je brend Missguided odlučio predstaviti.
Svi smo upoznati s Photoshop fejlovima, ali ovo je nova promišljenija razina.
Kako bi uštedjeli vrijeme, odlučili su preskočiti fotošopiranje fotke i uspjeli su ubaciti bijelu kutiju, izobličiti zgodnu djevojku i zapaliti internet raspravom o tome kako je taj “efekt” postignut. Vrlo jednostavno – kutija je stvorila dovoljan “push-up efekt”.
Nama ovo izgleda… previše. Internet počinje malo pretjerivati s nekim “idealima” ljepote. Kako ovo utječe na mentalno zdravlje žena i djevojaka diljem svijeta? Uostalom, dosta nam je u teretani gledati gotovo sve djevojke kako rade isključivo 5 očitih vježbi za rast gluteusa, a ostatak tijela ignoriraju. Get real!