CNN nam prenosi kako je prema službenim procjenama Warner Brosa, Barbie zaradila 1,03 milijarde dolara na svjetskim blagajnama u manje od tri tjedna. Film je Gerwig učinio prvom redateljicom s filmom od milijardu dolara.
‘Barbie’ joins $1 billion club, breaks another record for female directors https://t.co/x4PcC42Ihp
— Anna Annie 🎀🧜♀️ (@anna_annie12) August 7, 2023
Paulu Dergarabedianu, viši medijski analitičar u Comscoreu, rekao je za Complex kako je oko 50 filmova koji su na globalnim blagajnama zaradili milijardu dolara. Dergarabedian je nadodao da je film prešao granicu od milijardu dolara zbog marketinške kampanje vrijedne 150 milijuna dolara.
“The term “Barbenheimer” has swept into the pop lexicon to describe turning this cinematic synchronicity into a double feature. Yes, reader, that means four hours and 54 minutes of big-screen immersion.” Add on some reading time: https://t.co/Q7E6YVZwuL. #longreads
— Longreads (@Longreads) July 20, 2023
„Marketinška kampanja za ‘Barbie’ pokrenula je niz događaja koji su doveli do riječi „Barbenheimer“, koja je dodana u popularni leksikon zahvaljujući zajedničkom datumu izlaska s ‘Oppenheimerom’, nešto vrlo posebno i jedinstveno za film stvorilo je veći rezultat od očekivanog, ne samo za vikend otvaranja nego i za njegovo globalno prikazivanje u kinima,” rekao je Dergarabedianu za Complex.
Barbiena dominacija na blagajnama je nevjerojatna, film nije napustio prvo mjesto na domaćem tržištu od izlaska 21. srpnja i nedavno je zaradio 53 milijuna dolara u tjednu koji je završio 4. kolovoza. Isto vrijedi i za međunarodnih tržišta, poput Ujedinjenog Kraljevstva, Meksika i Australije, gdje je Barbie ostala na vrhu. Do nedjelje, izvještava Deadline, film je zaradio procijenjenih 572 milijuna dolara na kino blagajnama u inozemstvu.