Neki od nas su bili dovoljno sretni da jednu prostoriju u domu mogu nazivati “uredom” dok su drugi morali prenamjeniti kutak doma kako bi mogli uspješno i produktivno raditi od kuće. Što čini kutak ureda ili nekog drugog prostora radnim? Najčešće stol (iako ovaj članak tipkam s kauča dok mi je laptop na koljenima).
Stol bi trebao biti uredan i čist, bez bespotrebnih predmeta koji će ti cijediti mentalnu energiju dok to ni ne primjećuješ. Kreativni nered je mit.
Dizajnerice Emily Morris i Melisha Abeysena su za Apartment Therapy istaknule koji predmeti ti ne bi trebali zauzimati mjesto na radnom stolu kada namjeravaš prodati stan, ali vjerovat ćemo da su ovi savjeti primjenjivi i za svakodnevni život i rad od kuće. I zapravo u potpunosti ima smisla. One su se specijalizirale za uređenje domova za prodaju, ali ovi savjeti bi ti mogli pomoći čak i ako ne prodaješ svoj dom već samo želiš povećati produktivnost unutar svoja četiri zida.
Glomazna tehnika i žice su prvi na listi. Ističu kako ništa nije neurednije od hrpe nepotrebnih monitora, printera i ŽICA! Hrpa kablova koji vise sa strane tvog stola će uvijek odavati neuredan dojam. Skloni što ne trebaš, ostalo poveži i sakrij. Ove dizajnerice to nisu rekle, ali dajemo ti dopuštenje – ductape ti je prijatelj.
“Što manje objekata ti zatrpava radni stol, činit će se prostranijim.”
Osobne fotografije su također nešto što možeš preskočiti. Naposljetku – radiš u vlastitom domu, možda ne trebaš slike mačke ili bolje polovice kada su na nekoliko koraka od tebe?
Čaša pretrpana kemijskim olovkama, grafitnim olovkama i markerima ne izgleda dobro i iduća je na listi stvari za odstrel. Uredski prostor bi trebao odavati osjećaj mira i produktivnosti. Ovakve čaše ili šalice samo odaju dojam da ne brineš dovoljno o svom prostoru, a ne želiš da ti se ta sumnja uvuče u kosti – makar i podsvjesno.
P.S. Znamo da nismo stručnjaci – ali mi bismo dodali i knjige! Osim ako aktivno čitaš, knjige ti zauzimaju dragocjen prostor. Možda ih odloži na policu.