Mix

Ipak je moguće preći Tetris! Dječak je uspio preći jednu od najpopularnijih igrica svih vremena

igranje videoigre tetris na mobitelu
igranje videoigre tetris na mobitelu Foto: Shutterstock/@Wachiwit
Većina video igara na tržištu ima kraj. Završna misija koja najavljuje kako je igrici kraj može biti nešto najbolje i najgore. To ipak nije baš slučaj s klasičnom video igrom Tetris iz 1988. za originalnu Nintendo konzolu, koju nikad nije uspio završiti nijedan igrač. Do sada!

Pojavio se trinaestogodišnji, Willis Gibson iz Oklahome koji se prošlog mjeseca, u prijenosu uživo, zaista upisao u povijest gaminga. Dok većina njegovih vršnjaka igra igre poput FIFA-e, NBA ili Fortnitea, Gibson se prilično navukao na klasični Tetris. I zaista je dobar u njemu.

Tinejdžer je postigao „True Killerscreen“ za samo 38 minuta, a sve je snimao i prenosio uživo. To znači da su blokovi u igrici toliko brzo padali da je igra doživjela pad sustava. Zapanjujuće je što je takvo što do sada uspio samo UI.

View this post on Instagram

A post shared by Overtime (@overtime)

Godinama, još od kada je Tetris izašao prije više od 30 godina, gameri su vjerovali da je razina 30 ona koja uništava ekran nakon što je Thor Aackerlund 2010. godine izveo metodu „hypertapping“. Međutim, Gibson je nadmašio taj rekord nakon što je dosegao razinu 157 i gledao kako igra nestaje.

Prvi put je počeo igrati Tetris kada je imao 11 godina, vježbajući bilo gdje od tri do pet sati svaki dan. Gibson se od tada počeo natjecati u gaming turnirima. Igranje Tetrisa pri toj brzini zahtjeva određenu tehniku koja ju teško savladati.

Naime, pokušate li stiskati gumb koji blok pomiče u lijevo ili desno tri ili četiri puta u stranu, gotovo sigurno neće stići postaviti blok na željeno mjesto. Igrica jednostavno ide prebrzo, a kako bi uspješno mogao postavljati blokove pri toj brzini, ključ je prstom biti iznad gumba, a drugom rukom tapkati po stražnjoj strani kontrolera, kako bi imala bilo kakve šanse.