Naime, zbog kontroverzne odluke o uvođenju reklama na ovom streaming servisu, Saveznom sudu u Kaliforniji podnesena je kolektivna tužba, prenosi The Hollywood Reporter.
Iako su promjenu najavili prije nekoliko mjeseci, službenu obavijest o točnom datumu pretplatnici su dobili nedavno, nakon čega je ubrzo implementirana u sadržaj.
Mnogi korisnici razočarani su ovim postupkom jer su prije uvođenja reklama platili godišnju pretplatu, a neki od njih tražili su i povrat novca.
Nakon plaćanja godišnjeg plana, većina korisnika očekivala je da će neometano uživati u omiljenom sadržaju, a sada to mogu uz nadoplatu od 2.99 dolara.
Zbog navedenih promjena neki smatraju da je Prime Video pokušao obmanuti svoje korisnike je sada moraju platiti usluge (gledanje bez oglasa) koje su bile uključene u originalnu verziju plana, u vrijeme kada su oni platili godišnju pretplatu.
U kolektivnoj tužbi naglašava se da je došlo do kršenja ugovora i zakona o zaštiti potrošača za korisnike koji su platili streaming servis prije uvođenja reklama, prenosi LADbible.
Istaknuto je i da s ovim potezom Amazon Prime Video „šteti i potrošačima i poštenoj konkurenciji“. Tužbom za zaštitu kolektivnog interesa traži se odšteta od najmanje 5 milijuna dolara.
Iako su drugi servisi, poput Netflixa, uveli oglase, to su učinili na prikladniji način, tj. uvođenjem jeftinije opcije pretplatničke razine na koju su se korisnici mogli prebacili, dok je standardna opcija ostala jednake cijene.
Amazon Prime Video, za razliku od Netflixa, reklame je uveo za uobičajenu pretplatničku razinu i tako umanjio doživljaj korisnika koji plaćaju standardni plan.