Ivy Lee, američki začetnik odnosa s javnošću, 1918. godine, prije više od sto godina, predstavio je jednostavnu, ali iznimno učinkovitu Ivy Lee organizacijsku metodu, prenosi lifehacker.com.
Kako Funkcionira Metoda?
Ivy Lee metoda temelji se na jednostavnom principu: svaku večer, prije nego što završite radni dan, sastavite popis šest ključnih zadataka koje planirate obaviti u nadolazećem danu. Prioritet ćete staviti na zadatke s najbližim vremenskim rokom te ih na popisu poredati po važnosti.
Sljedećeg dana posvetite se svakom zadatku redom, po listi koju ste složili večer prije. Važno je ne preskakati zadatke, kako se ne bi osjećali preplavljeno količinom obveza. Ako na kraju dana imate nedovršenih zadataka, dodajte ih na popis prioriteta za idući dan.
Relevantna i danas
Iako je metoda prvi put predstavljena prije stotinu godina, činjenica da ju mnogi stručnjaci i lideri u raznim poljima koriste još danas, dokaz je njezine trajne vrijednosti.
Dugovječnost ove metode proizlazi iz toga što je jednostavna i pristupačna svima. Temelji se na osnovnom principu prioriteta, čime se pridonošenje važnim zadacima stavlja ispred ostalih obveza, a taj koncept, bez obzira na sve inovacije i promjene u radnom okruženju, ostaje ključan za postizanje uspjeha i visoke produktivnosti.
Ivy Lee metoda produktivnosti nije samo privukla pažnju svojim jednostavnim pristupom, već je pokazala svoju dugovječnost i relevantnost tijekom godina. Stoga, ako tražite lako primjenjiv pristup povećanju produktivnosti, Ivy Lee metoda dat će vam sve potrebne organizacijske alate.