Naručivanje hrane jednostavan je način da se počastite omiljenim jelom, no kada ne dobijete ono što naručite, možete se počastiti samo neugodnom situacijom.
Slična se stvar dogodila australskoj influencerici Skye Wheatley, svoj je utjecaj na društvenim mrežama iskoristili kakao bi javno prozvala lokalnog ugostitelja.
Zauzela je stav protiv lokalne trgovine sendvičima, optuživši ih za laganje i prevaru kupaca lažnim fotografijama i pružanje "užasne" korisničke usluge nakon što se požalila na svoje razočaravajuće iskustvo.
Ona se može pohvaliti s više od 650 tisuća pratitelja na Instagramu, a podijelila je sedmominutni video kritiziranja ribljeg sendviča koji nije nimalo sličio primamljivoj fotografiji prikazanoj na aplikaciji za narudžbu.
Slika proizvoda sadržavala je slasnu sliku mekanog peciva, velikog komada hrskave ribe, kremastog tartar umaka, svježe zelene salate i rajčice. Međutim, stvarnost je bila sasvim drugačija.
Influencerica je svojim pratiteljima rekla: “Riba je bila mokra. Sigurna sam da su je samo zgrabili iz akvarija i bacili je na pecivo.", u videu koji je kasnije podijelio TikTok profil outspoken_the_podcast.
"Nije problem samo u hamburgeru ili prezentaciji i tome koliko je hrana bila odvratno užasna. To je služba za korisnike." Obično se influenceri suočavaju s kritikama jer se publici čini da nemaju pravo kada govore protiv malih poduzetnika, ali u ovom slučaju mnogi su stali iza Wheatley.
Međutim, neki su ljudi nagađali da je restoran možda znao tko je Wheatley i da su to namjerno učinili po njenom nalogu kako bi je trolali i sprdali. S druge strane, nekolicina je vjerovala da je to možda bila iskrena pogreška.