Sigurno se sjećate dobrih starih vremena u kojima ste besplatno uživali u sadržaju na Netflixu pomoću lozinke vašeg poznanika. Svega je nekoliko ljudi odlučilo preplatiti se na Netflix ili su troškove pretplate međusobno podijelili.
Sve to zvuči super i bajno, no Netflixu je to izrazito smetalo i odlučili su toj praksi stati na kraj. Vijesti o zabrani dijeljenja računa izvan kućanstva, uzdrmala je obožavatelje filmova i serija, a sada znamo i zašto su se odlučili toliko rigorozno zabraniti spornu praksu.
Odlučite li se danas podijeliti lozinku s nekim bliskim, primijetit ćete dosadne opaske svaki put kad upalite aplikaciju, a nerijetko će vas izbaci iz aplikacije čim netko drugi upali isti račun na drugom televizoru ili uređaju.
Čekati e-mail s potvrdom i slične stvari, zapravo uništavaju iskustvo gledanja, ali zašto je tome tako? Upravo je na to pitanje ogovorio izvršni direktor platforme za streaming. Ted Sarandos otkrio je zašto su nastojali smanjiti dijeljenje lozinki, a isječak objašnjenja podijeljen je na TikTok.
Naveo je "nekoliko problema" kada su ga pitali zašto su odlučili uvesti nove mjere. "Jedan je bio prihod, ali drugi dio je bio povezan s personalizacijom", rekao je Sarandos tijekom nastupa u emisiji The David Rubenstein Show: Peer to Peer Conversations.
"Pomoć da pronađete nešto za gledanje bolje funkcionira ako nemate pet ili šest različitih ljudi koji koriste vaš račun.", objasnio je.
Kasnije je nadodao kako: "Dakle, za nas je to doista bio način da stvarno usavršimo tehnologiju personalizacije, ali i način da testiramo ponudu vrijednosti." Unatoč brojnim negativnim reakcijama na društvenim mrežama nakon odluke, izvršni direktor tvrdi da su se nove mjere pokazale uspješnima za tvrtku.
Sarandos je nastavio: "Naši prosječni članovi gledaju oko dva sata Netflixa dnevno, pa u osnovi, kada se vratite ljudima i kažete, hej, znate onu stvar koju koristite dva sata dnevno i ne plaćate je? Željeli bismo da napravite vlastiti račun. I ono što je dobro ispalo u vezi s tim je da većina ljudi kaže: 'Da, to mi se isplati učiniti'."
Svejedno mu mnogi korisnici nikada neće oprostiti torturu kroz koju prolaze, a možemo se složiti kako je u svemu pretjerao. Ono što su mnogi istaknuli jest to da sada imaju vlastiti račun koji plaćaju, a predlaže im se sadržaj koji je potpuno drugačiji od onoga što inače gledaju. Tako da toliko o personalizaciji…