Na čelu projekta je bivši potpredsjednik jednog od Nikeovih odjela (Product & Merchandising Strategy), a sada je potpredsjednik Netflixovog odjela za potrošačke proizvode.
Odjeća puno govori o našoj osobnosti, a kada su na odjeći prisutni i popkulturni sadržaji – svijetu odašiljemo jasnu poruku što volimo. U posljednje vrijeme to možda ne znači puno s obzirom da Kylie Jenner nosi Nike Dunk tenisice s logom underground rap ikone MF DOOM-a ili majice s logom Wu Tang klana pa ju djevojčice diljem svijeta kopiraju. O pošasti zvanoj “metal band majice” da ne govorimo. Ali znaš što mislimo – odjeća možda ne čini čovjeka, ali puno govori o njegovoj osobnosti.
Već duži niz godina primjećujemo kako u fast fashion trgovinama (Pull&Bear, H&M, Cropp…) iskaču artikli s prepoznatljivim motivima iz filmova i serija – od Ricka i Mortyja do Stranger Thingsa. Sada će Netflix imati priliku vlastite sadržaje pretvarati u modu. Ovo je svakako prilika za Netflix da proširi svoje djelovanje i zaradu, a počeli su s dva anime projekta – Yasuke i Eden.
Netflix Yasuke 3 Foto: Netflix Shop
Yasuke Foto: Netflix Shop
Yasuke 2 Foto: Netflix Shop
Neki komadi nam izgledaju zanimljivo, ali zasad dostavljaju samo u Sjedinjenim Američkim Državama, ali kako želja za dodatnom zaradom raste, sigurni smo da ćemo dobiti priliku i mi u Europi odjenuti se u motive naših najdražih serija.
Eden Foto: Netflix Shop
Eden 2 Foto: Netflix Shop
Uskoro će stići i suradnja Netflixa s The Louvreom kojoj će cilj biti promocija Lupin artikala, a sigurni smo da je i Stranger Things na vidiku, zajedno sa premijerom sezone. Tko zna, možda upoznaš ljubav svog života upravo zbog majice s motivom iz serije koju oboje volite.
Provjeri Netflix Shop, mi čekamo dostavu u Europu!