Sve ovo što nam se događa, a prije svega mislimo na lockdown, najteže pada druželjubivim ljudima koje je najviše zaboljelo kada su saznali da neće moći sjediti u svojem najdražem kafiću i ispijati svoju kavu koji sat.
Hrvati su strastvene kavopije i naravno da su našli način kako ipak održati stare navike. Stolove i stolice su zamijenile noge i ugodna obuća uz toplu odjeću. Kava za van više nije postala brzinska rutinica nego svakodnevna stvarnost.
Upravo rješenje za takav problem kao da je pronašao brend kojeg se nikada ne bi sjetili… Honda, japanska automobilska tvrtka, je ponudila kraj najvećoj hrvatskoj tragediji od one kobne tekme protiv Turske 2008. godine.
Honda je svoju kombi verziju N-Onea pretvorila u takozvani “3rd Place VAN” za Tokyo Auto Salon event.
Honda N-Van Mobile Cafe, Rugged Fit Debut For 2021 Tokyo Auto Salon https://t.co/fjepxQHWRi pic.twitter.com/izoB3GviUg
— Flyin18T Motorsports (@Flyin18T) January 8, 2021
Osim lako uočljivih tendi, tu je i finiš od nehrđajućeg čelika koji neizmjerno podsjeća na unutrašnjost i aparate u ugostiteljskim objektima.
Kombi su pretvorili u kafić na kotačima inspirirani malim slatkim ugostiteljskim objektima koje možete vidjeti u nezavisnim francuskim filmovima. Doduše, zanima nas kako bi izgledao kombi po uzoru na Lastinu krčmu iz Pribislavca.
Japanci su pronašli način kako da Hrvati još više provode vremena ispijajući kofein. Prečudno da takvo što dolazi od najvrjednijeg naroda.
Nažalost, ovo je sve samo koncept za sada, ali to ne znači da se netko u Lijepoj našoj ne može inspirirati ovim te svoj stari Tamić pretvoriti u Tisak.