Iza razvoja eFuela stoji tvrtka Highly Innovative Fuels – u koju je Porsche uložio kao zaštitu protiv prisilnog prelaska na električnu energiju radi smanjenja ugljičnih emisija, tvrdi Fox.
Gorivo se proizvodi na vjetroelektrani u Punta Arenas u Čileu, blizu vrha Južne Amerike, gdje vjetar puše u prosjeku 270 dana godišnje.
Gorivo kombinira ugljik preuzet iz atmosfere s vodikom dobivenim iz vode kako bi se stvorio metan – koji se pretvara u gorivo koje djeluje isto kao i benzin.
Glasnogovornik Porschea rekao je za Fox News Digital da 911 koji je bio korišten za demonstraciju nije zahtijevao nikakve modifikacije i da gorivo može koristiti gotovo svaki benzinski automobil.
Pilotsko postrojenje trenutno ima proizvodnju od 34.342 galona godišnje, što je oko 130.000 litara goriva – ali će se povećati na 145,3 milijuna galona do kraja ovog desetljeća.
Porsche će eFuel prvo koristiti u posebnim projektima, uključujući serijsku utrku Porsche Mobil 1 Supercup, jer trenutno košta 45 dolara po galonu, što je 45 dolara po manje od četiri litre goriva.
Prema Motor Trendu, cijena za tu količinu do 2026. bi trebala pasti na manje od osam dolara.
Budući da za proizvodnju zahtijeva onoliko ugljičnog dioksida koliko ispušta u svojim emisijama, to je u biti gorivo s “nultom čistoćom” i moglo bi biti odobreno za široku upotrebu prema budućim pravilima o emisijama.
Porsche, druge tvrtke za sportske automobile, pa čak i serija Formule 1, istražuju njegovu implementaciju kako bi očuvali performanse i prednosti slušne zabave motora s unutarnjim izgaranjem u svojim proizvodima.
Čak je i izvršni direktor Lamborghinija Stephan Winkelmann nedavno za Fox News Digital rekao da je njegov brend također vrlo zainteresiran za to gorivo, no prvo se mora sačekati i vidjeti što će na tu temu reći zakonodavstvo.