Počnite odmah!
“Kao osnivači start-upa, posebno na početku, postoji snažno iskušenje da se izgradi savršeni proizvod prije nego što se pokrene bilo što, ili vrlo snažno iskušenje da se cilja na sve značajke i da se sve vrhunski pripremi”, rekao je Halim, bivši konzultant.
“Prema našim saznanjima, to bi bila pogreška”, rekao je izvršni direktor „Style Theory“ za CNBC Make It.
Style Theory Foto: YouTube screenshot
Nakon što su Halim i njegova supruga, Lim, prepoznali priliku da donesu uslugu iznajmljivanja odjeće u Singapur, neko vrijeme su izgubili kako bi vidjeli hoće li ovaj proizvod biti od interesa građana, a to su provjerili tako što su uslugu plasirali malom broju potrošača.
Kako je potražnja rasla, par je proširio svoju bazu korisnika i odjeće, sve su prilagođavali zahtjevima kupaca. To je savjet koji dijele mnogi poslovni čelnici, a detaljnije se može pronaći u knjizi „Lean Startup“, koja preporučuje poduzetnicima da izgrade minimalno održiv proizvod (MVP), a zatim brzo testiraju i ponavljaju kao odgovor na povratne informacije kupaca.
“Najbolji način za pokretanje bilo čega je uvijek učiniti to jednostavno s minimalnim opsegom, što je prije moguće staviti na tržište, a zatim dobiti povratne informacije kupaca”, rekao je Lim.
Style Theory Foto: YouTube screenshot
“Na temelju povratnih informacija kupaca, možete ponoviti i poboljšati proizvod. Mislim da je to puno bolji način za izgradnju nečega što će se svidjeti kupcima “, nastavio je.
Tvrtka ovog para „Style Theory“ ima 200.000 korisnika diljem Singapura i Indonezije te kolekciju od 50.000 odjeće i 2.200 cipela.
Samo strpljivo
Uz potporu od 30 milijuna dolara od investitora, uključujući Softbank, Alpha JWC Ventures i Paradise Group, tvrtka sada planira širenje u Hong Kong i uvođenje muške i dječje odjeće.
No, par je priznaje da je njihovo poslovanje pandemija baš teško pogodila i unatoč okretanju ponudi novih usluga, usluga najma danas se oporavila za samo 75% korisnika prije pandemije.
“U poduzetništvu se svakodnevno suočavate s neuspjesima, stalno donosite pogrešne odluke i sve je na vama. Mnogo je važnije usredotočiti se na ono što ćete sljedeće učiniti, kako ćete to popraviti i kako ćete dalje razvijati posao“, rekao je Halim.