Selidba dijela proizvodnje odgovor je na povećanu potražnju u cijelom svijetu kako bi se marka Toblerone uspjela dodatno razviti u budućnosti, prenosi BBC.
Na čokoladnoj sreći u obliku piramide, a čije pakiranje krasi alpski vrh, promijenit će se oblik samoga naziva “Toblerone” te će etiketa uključivati i potpis svog osnivača Toblera.
Samo da ne bude Comic Sans. Uostalom, ni pakiranje Milke više ne izgleda isto, kao da je postala ozbiljnija, a i Dorina je iz drečavo crvene prešla u neku matiranu boju… preživjet ćemo.
Američka tvrtka Mondelez rekla je da će slika planine visoke gotovo 4500 metara biti zamijenjena općenitijim vrhom.
Nema veze što do sada nismo znali o kojem se vrhu radi – promjena je i dalje promjena!
Naime, od 2017. postoje stroga pravila o tome što će se nazivati švicarskim pa se tako nacionalni simboli ne smiju koristiti za promociju proizvoda na bazi mlijeka koji nisu proizvedeni isključivo u Švicarskoj, dok je za za ostale sirove namirnice prag je najmanje 80 posto švicarske proizvodnje.
Napravljen od samoga zlata, odnosno od švicarskog mlijeka s medom i nugatom od badema, Toblerone je prvi put pušten u prodaju 1908. u Bernu, glavnom gradu Švicarske.
Bez obzira na to što je dobar k’o kruh, nije ni on bez skandala.
Možda se sjećate kada je izazvao kontroverze promjenom dizajna čokoladice razmicanjem trokutastih komada u nastojanju smanjenja troškova.
E pa – izgleda da smo bili složni kad je trebalo tako da se nakon hrpetine kritika čokoladica vratila u svoj izvorni oblik dvije godine kasnije.
Očekujemo istu slogu ako nas dopadne Comic Sans na pakiranju!