Ta brojka premašuje kombinirani prihod od konzola i računala, prenosi Input Mag.
Prognoze sugeriraju da će rast prihoda od mobilnih igara u konačnici doseći 116 milijardi dolara do 2024. godine, što bi opet nadmašilo njihove duplikate za konzole i računala.
Segmenti globalnog tržišta igara Foto: Screenshot Newzoo izvješća
Zanimanja za konzole sljedeće generacije kao što su Xbox Series X i PS5 ne nedostaje, ali i dalje ih je teško nabaviti zbog problema globalnog lanca nabave.
Zato sveprisutnost i jednostavnost čine mobilno gameanja prirodnim ulaskom u svijet igara za igrače svih vrsta.
Složeni rast
Posjedovanje pametnih telefona i univerzalnost Android operativnog sustava također čine mobilni gameing manje fragmentiranim i lakšim za proboj potencijalnim programerima.
Danas više od šest milijardi ljudi posjeduje neku vrstu pametnog telefona.
Taj je broj gotovo dvostruko veći nego 2016. godine (3,6 milijardi) i predviđa se da će do 2026. dostići 7,5 milijardi.
Sukladno tome, kada studio stvara mobilnu igru, ima puno veće potencijalno tržište od, recimo, AAA game studija koji želi predstaviti novi naslov korisnicima PlayStationa. Također, vrijedno je istaknuti da je za razvoj nečega poput Halo Infinitea potreban puno veći tim ljudi, dok bi hit mobilna igra mogla proizaći iz nečijeg stana.
Prihodi od mobilnih igara po regijama Foto: Screenshot Newzoo izvješća
Najveća područja rasta mobilnih igara koncentrirana su u Aziji – 64% prihoda od mobilnih igara u 2021. došlo je iz azijsko-pacifičke regije.
Samo na Kini pripada 31,8 milijardi dolara tog kolača, što ima smisla s obzirom na neke od kompanija koje se tamo nalaze – recimo Tencent, koji proizvodi Call of Duty: Mobile, PUBG Mobile i Honor of Kings.
Općenito, čini se da se najveće igre sve više kreću prema mobilnom prostoru. Primjer je Wordle koji je toliko rastao da ga je odmah preuzeo New York Times.
Iako je u SAD-u takva vrsta zaraznih igara gravitirala prema besplatnim naslovima za konzole ili PC, stoji pretpostavka da će se stvari početi usmjeravati više prema našim telefonima.