Takozvani “PearFest” održat će se u srpnju u jugozapadnom Londonu na lokaciji Urban Oasis.
Iako točan datum i headlineri još nisu objavljeni, na festivalu će zaživjeti etos “društvenog eksperimenta”.
Brend pear° preko pretplate svojih korisnika potiče njihove romantične veze uživo (za razliku od onih preko ekrana) organizirajući razne događaje za njih. Sada već ima gotovo milijun pretplatnika u SAD-u, Kanadi, Australiji, Njemačkoj i Velikoj Britaniji koji plaćaju jednokratnu naknadu od 20 funti kako bi se pridružili pokretu.
Da bi pokazali svoje članstvo, korisnici nose prsten čiji su izgled i značenje suprotni onima zaručničkog prstena. Tako mogu identificirati statuse drugih samca u stvarnom svijetu, i obrnuto.
Cilj je takve ideje potaknuti razgovore i romantiku tijekom jutarnjeg putovanja na posao, tijekom vježbanja u teretani, ili tijekom odmora. U biti, svako se okruženje računa osim onoga koje uključuje swipeanje, lajkove i filtere.
S obzirom na to da će biti izdane jednokratne ulaznice za festival – ne morate biti nositelj prstena da biste mogli prisustvovati – a članovi će automatski biti pozvani na PearFest, kao i na druge besplatne događaje diljem Ujedinjenog Kraljevstva.
Ako pak niste samac, nećete moći ni postati pretplatnik, ni prisustvovati događaju. Pustite ljude da rade svoje u ugodnom okruženju.