„Novi“ proizvodi poput Lego buketa, biljaka, vozila i drugih ukrasnih predmeta, vrlo su vješt, a i uspješan, pokušaj proširenja kruga njihovih potrošača. Ovakvim predmetima, koji su „prikladniji“ odrasloj dobi Lego je omogućio nostalgičarima, koji nisu obožavatelji raznih franšiza, uživanje u navedenim proizvodima.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Ovoj liniji, koja se na službenoj Lego stranici prodaje pod kategorijom „uređenje doma“, dodano je izdanje kreativnih legića za koje ne trebate pratiti upute da bi ih složili, u obliku apstraktne umjetnosti.
Set „Moder Art“ sadrži 805 Lego kockice, košta 50 dolara, a možete ga složiti na više načina, bez praćenja uobičajenih smjernica.
Na službenom Instagram profilu, Lego je objavio kratku promidžbenu snimku za ovaj set, u čijim su komentarima mnogi obožavatelji ove kultne kolekcionarske „igračke“, izrazili nezadovoljstvo s najnovijim izdanjem.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
„Ovo mogu i s kockicama koje ne koristim, ne vidim svrhu“, napisala je jedan pratiteljica.
Iako je objava preplavljenja negativnim komentarima, par obožavatelja ipak je izjavilo da im se proizvod čini zanimljivim.
„Negativni komentari, napisani ispod objave, stvarno su me nasmijala, ali meni je ovo super. Vjerojatno bih upotrijebila svoje komade za ovo, ali ako ne posjedujete Lego i želite napraviti svestranu umjetnost koja se može mijenjati po želji, to je sjajna ideja.“