Tako su dobili i tužbu od Nikea kada su njihove tenisice (njih čak 666 pari) prepravili te napunili „air max” mjehuriće crvenom bojom koja je sadržavala i pokoju kap krvi, a ranije su izbacili i „svetu” verziju tenisica modela Air Max 97 napunjenu posvećenom vodom.
Ovaj put se igraju s nečim posve drugim — muževnost je u prvom planu, ali i izrazito skupa industrija parfema.
Njihov novi parfem ima miris kao WD-40. Nazvali su to industrijskom vodom, Eau de Industrie, a bočica je dostupna za 48 dolara što je gotovo ništa u usporedbi sa skupim parfemima čija cijena zna biti i nekoliko stotina dolara zahvaljujući i imenu, ali i sastojcima kao što su ružine latice ili ulje jasmina.
Kolonjska s mirisom maziva WD-40 je meme već godinama, a sada je i stvarnost.
wd 40 voda Foto: MSCHF
Moda je opsjednuta s Carharttom i Dickiesom, trgovine brze mode su pretrpane workwearom, odjećom inspiriranom radnom odjećom, ali namijenjenoj modno osviještenim ljudima. Ne čudi da i parfemi prate taj trend.
Koji vaš poznanik bi se utopio u mirisu WD-a?