Podaci analitičke tvrtke Altan Insights pokazuju da vrijednost nekih Jordanica, na tržištu preprodaje, pada, dok druge marke tenisica doživljavaju meteorski rast. Na platformi za preprodaju tenisica StockX, prosječna premija plaćena za nova izdanja Nikeovih Air Jordan 1 Retro High, koje se već dugo smatraju tipičnom kolekcionarskom tenisicom, pala je s visokih 61% u 2020. na 4% u 2023, prenosi nam Reuters.
Drugim riječima, tenisice koji su se nekoć prodavale na StockX-u za 100 dolara ili više, iznad Nikeove maloprodajne cijene, sada se prodaju po premiji manjoj od 10 dolara ili uz popust. Barem je tako u slučaju Air Jordan modela „True Blue“, „Skyline“ i „White Cement“ objavljenih ove godine.
Neki su ulagači zabrinuti da bi brend Jordan, glavni izvor prodaje za Nike, mogao „izgubiti snagu“, rekli su analitičari Bernsteina u nedjelju, prenosi nam Reuters.
Nike nije odmah odgovorio na zahtjev za komentar, ali izvršni direktor John Donahoe rekao je ulagačima u lipnju, prenosi nam Reuters, da je Jordan „na dobrom putu da postane drugi najveći brend obuće u Sjevernoj Americi“, s rastom višim od 30% u fiskalnoj 2023.
Tvrtka ne navodi koliki postotak ukupnih prihoda dolazi od brenda Jordan, ali unutar veleprodaje, Jordan čini otprilike 16% Nikeovih prihoda. Prema godišnjem izvješću za fiskalnu 2023., to je povećanje od 29% u usporedbi s prethodnom godinom.