Premda nismo došli niti do polovice studenog, britanska tvrtka John Lewis, koja se prethodnih godina isticala fantastičnim božićnim reklamama, objavila je najnoviju u kojoj glavne uloge tumače dječak i njegovo čudovište ispod kreveta imena Moz.
Reklama je trenutačno preplavila stotine svjetskih portala, a zanimljivost kaže da je tvrtka, koja inače vodi niz poznatih robnih kuća, u ovogodišnju kampanju odlučila uložiti basnoslovnih 60 milijuna kuna.
Koliko je točno uložila u samu reklamu, nije rečeno, ali su u troškovnik uračunati i razni predmeti, od igračaka sve do šalica s Mozovim likom.
Naravno, čelnici tvrtke u projekt su ušli svjesni da će na tome vratiti golemi dio uloženoga novca, baš kao što im je to pošlo za rukom 2014. godine, kada je pingvin Monty u blagajnu donio dvadesetak milijuna kuna.
Ipak, ako smijemo suditi prema prvim komentarima na YouTubeu, ovogodišnja božićna reklama nije baš dirnula gledatelje poput ranijih, pa i unatoč tome što je reklamu potpisao oskarovac Michel Gondry, kojeg je 2004. godine Akademija nagradila kao supotpisnika scenarija za dramu Vječni sjaj nepobjedivog uma.
Pogledajte u nastavku što je predstavio u petak ujutro, na koji se to način pokušao zavući u srca korisnika trgovina John Lewis, odnosno čime je to i službeno označio početak predbožićnih marketinških vratolomija.