Praviti se važan ili flexati, kako kažu mladi, na društvenim mrežama postalo je normalno u modernom svijetu. Neki će reći da ako ne podijelite svoje sretne trenutke na društvene mreže, da se oni uopće nisu ni dogodili.
Zato ćemo često naići na fotografije iz luksuznih automobila, apartmana, hotela, a ne smijemo zaboraviti ni sve one fotografije s godišnjih odmora i putovanja. Ponekad se čini kako bi svatko htio biti influencer, a neki u svemu tome vole i pretjerati.
Upravo je to napravio mladić s ove fotografije koja je nasmijala društvene mreže, a sve zbog problema s kadriranjem. On je htio društvene mreže iznenaditi novim skupim automobilom marke Porsche, a na ruci je sjajio i Rolex.
Međutim, u svom tom luksuzu pojavio se i jedan detalj koji je oduševio publiku i stavio im smiješak na lice, a to su bile kratke hlače koje je obukao. I dok bi uz takav automobil i sat možda bolje išla neka markirana odjeća, hlačice s logotipom poznate trgovine pokazale su se kao veći hit.
Odjednom je sav luksuz pao u drugi plan, a hlačice su postale ono što je ljude fasciniralo. Ta je scena dokazala kako je manje zaista više, a praviti se važan na društvenim mrežama poprilično nepotrebno. Fotografiju je na Facebooku objavio profil Squatting Slavs In Tracksuits pošto je potpuno utjelovio duh istočne Europe, a to je prepoznala i publika.
Neki su se odmah uključili u šalu i bilo je stvarno svakakvih komentara. Neki su komentirali kako tako izgleda početak prvog biznismena, dok je jedan komentirao u maniri poznate reklame: "5 tisuća dolara za rabljeni Porsche Cayenne, 60 dolara za lažni Rolex, kratke hlače neprocjenjive".




