Službeni profil Windowsa na TikToku prati samo jednu osobu, a to je Emily Zugay čiji suhi humor možda nije za svačiji ukus, ali ima 4,5 milijuna pratitelja. Emily je najpoznatija po redizajniranju poznatih logotipova, a njezini dizajni vrlo su… minimalistički.
2021. Windows su zapratili Emily na TikToku i tražili je da im redizajnira logo. Emily je na logo jednostavno stavila svoje lice, podijeljeno u četiri kvadrata, a logo je uskoro osvanuo iznad trgovine u New Yorku.
No, šašav i simpatičan odnos između tiktokerice i multinacionalne kompanije nije samo slučajnost već je dio pomno promišljene strategije. Marketinški tim detaljno je opisao svoju strategiju pa tako kažu:
"Windows je nekad bio pionir potrošačkog softvera, no generacija Z odrasla je u eri dominacije Appleovog macOS-a. Mlađi korisnici nisu imali emotivnu povezanost s Windowsima. Uz izlazak novog operativnog sustava, pružila se prilika da se to promijeni – povezivanjem lansiranja sustava s otvaranjem profila na TikToku.
Strategija je bila dugoročno partnerstvo s Emily Zugay. Prvo smo je kontaktirali – pratili smo samo nju, komentirali njezine objave i tražili redizajn Windows loga.
Kad je Emily pristala i objavila svoj satirični dizajn loga (zamijenivši prozore svojom fotografijom), preuzeli smo ga i stavili na izlog u New Yorku te ga podijelili na TikToku. Rezultat? Ogroman interes i angažman zajednice koji traje i danas.
Svake godine to nastavljamo kroz posebne proizvode i sadržaj, gradeći dugoročnu povezanost.
Kampanja je kroz dvije godine ostvarila više od 196 milijuna pregleda i 30 milijuna lajkova, bez uloženog budžeta u plaćene oglase. TikTok profil @Windows dosegao je preko 2 milijuna pratitelja. Brend je ponovno postao relevantan, osvojio nagrade i stvorio snažnu zajednicu ljubitelja Windowsa među digitalno pismenim korisnicima."
Suradnja se nastavila kroz godine pa tako Emily i dalje povremeno objavljuje simpatične reakcije na Microsoftove proizvode, a nedavno je podijelila i poklone koje je dobila za svoje novorođenče.