Jedan zaposlenik Burger Kinga, poznate franšize brze hrane, za 27 godina rada od kojih nije preskočio niti jedan radni dan, za poklon je dobio vrećicu slatkiša i jednu ulaznicu za kino. Skromni zaposlenik Kevin Ford je taj poklon prihvatio sa oduševljenjem i u videu koji je objavio na svojem Instagram računu zahvalio se svojim poslodavcima. Kada je video postao viralan gomila ljudi je ukazala na očiti problem, blago rečeno, štednje na nagradi vjernom zaposleniku.
Ford je kuhar i blagajnik u Burger Kingu u zračnoj luci Las Vegas od svoje 27. godine te je pola svog životnog vijeka proveo radeći tamo. Poklon koji je dobio nalazio se u maloj prozirnoj vrećici. Kako sam kaže, kada je vidio kuvertu očekivao je ček kakav su nekada dobivali radnici koji su proveli 20 i više godina u firmi, a umjesto toga dobio je jednu kartu za kino.
Kako stvar ne bi završila tragično – pobrinuo se Internet, koji nekada zna biti surovo mjesto, ali i pomoći ljudima koji to zaslužuju. Fordova kćer pokrenula je GoFundMe za svog oca objasnivši situaciju u kojoj se nalaze. Riječ je o samohranom ocu dvije djevojčice koji ih je svojom plaćom uspio upisati na fakultet. Pročitavši njegovu životnu priču mnoštvo ljudi je doniralo kako bi Fordu omogućili poštenu nagradu za godine rada.
U priču se uključio i poznati glumac David Spade koji je i sam donirao 5 tisuća dolara u GoFundMe kampanji. Kako bi se zavalio glumcu, skromni kuhar iz Burger Kinga poslao mu je poruku na Instagram koja je glasila „Hej, mogao bih sada uzeti slobodan dan.“ na što mu je Spade uzvratio u svom stilu poručivši mu da pričeka obljetnicu 30 godina rada.
Sakupljeni novac tako je do danas nekoliko puta probio cilj koji je Fordova kćer prvotno postavila te je sada skupljeni iznos premašio 200 tisuća dolara, što je nešto manje od milijun i pol kuna. Nakon što je priča postala viralna mnoštvo ljudi je počelo upirati prste u Burger King okrivljujući ga za nepoštivanje radnika. Nije dugo trebalo čekati na njihov odgovor i službenu izjavu u kojoj su se ogradili od Fordovog poklona rekavši kako svaka podružnica koja je dio franšize ima zaseban sustav nagrađivanja radnika te kako oni u individualne nagrade zaposlenicima ni na koji način ne utječu.
Sva sreća da postoji Internet i ljudi koji su spremni pomoći.