Ambalaža može postaviti nerealna očekivanja, a oni su to iskusili na svojoj koži.


Do razočaranja obično dolazi kad se očekivanje ne podudara s ishodom, a prizori koje su razočarani kupci objavili na društvenim mrežama školski su primjer te dinamike. Na fotografijama su usporedili ambalažu i sadržaj hrane koju su kupili pa je vrlo jasno zašto su razočarani.

Vezani članci Uradi sam Pokušali uštedjeti pa se sami primili kućnih popravaka, razultati su… osebujni Razočaranja Prljavi, pokvareni varalice: Naručili stvari zbog primamljivih oglasa pa pokazali stvarne rezultate

Neke od gladnih razočaranja koja su podijelili sa svima prenosimo u galeriji u nadi da će vam njihovo iskustvo pomoći da ne nasjednete na slične trikove.

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI
Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju