Logotipi, brendovi, znakovi i etikete postale su poput jezika kojeg ili poznajete ili ne. Popularne aplikacije su kroz svoje kvizove podizali svijest o logotipima poznatih marki, a koliko god ih poznajemo njihovo pravo značenje može biti skriveno.
Teško je razumjeti kreativni proces brendiranja i osmišljanja oznake koje će predstavljati tvrtku i ono za što se zalaže, a jedan od najpoznatijih mora biti onaj sportskog brenda Adidas. Tri pruge koje jednostavno, ali uspješno, predstavljaju sportsku marku nalaze se na njihovoj obući i odjeći, no tako nije bilo od početka.
Kao što smo spomenuli, ovaj logo izgleda pomalo kao piramida koja je nagnuta u stranu, a prema njihovoj web stranici došao je od dizajnera koji su skicirali poznate tri pruge onako kako se vide s unutarnje strane Adidasovih tenisica.
Srećom u pomoć je priskočio i portal Tailor Brands koji je otkrio da postoji još jedno skriveno značenje iza loga, a to je da on predstavlja izazov. Pogledate li novi logo malo bolje, možete primijetiti kako on izgleda poput planine. Tako logotip predstavlja tešku i izazovnu prepreku, koju treba preći.
Iako je Adidasov logotip s vremenom mijenjao svoj izgled, jedina konstanta se zadržala. To su tri pruge koje krase obuću i odjeću sportskog brenda, a po njima su prepoznatljivi i iz daleka. Možemo zaključiti kako je Adi Dassler, prije svih tih godina, proveo kvalitetno istraživanje o prepoznatljivosti brenda.