Danas bi iza tog vizualnog izgaranja uglavnom stajali photoshop ili CGI, al ljudi koji su osmislili naslovnicu Floydova 9. studijskog albuma iz 1975. imali su nešto drugačije na umu.
Dakle, dvojica na naslovnici holivudski su kaskaderi Danny Rogers (lijevo) i Ronnie Rondell Jr. (desno).
Rondell je imao tu sreću pa je njegov posao bio “gorjeti”, u doslovnom smislu riječi, a to je sa sobom, naravno, nosilo određene izazove, piše Floydianship.
“Tada sam dosta radio s vatrom i imao sam posebna odijela i ostale stvari za potpunu obavijenost vatrom”, objasnio je Rondell u dokumentarcu “Pink Floyd: The Story of Wish You Were Here” iz 2012.
Djelomično gorenje prilično je sigurno i jednostavno izvesti – u većini slučajeva – dodao je Rondell.
Iako je ispod odijela bio zaštićen slojem otpornim na vatru, koji se protezao preko njegove glave ispod perike, ipak sa snimanja nije uspio izaći “čitav”.
Poliven benzinom i zapaljen, Rondell je izdržao 15 opaljenih fotografija prije nego što ga se vatra dočepala. Naime, plamen se na trenutak “oteo kontroli” i zapalio kaskaderove prave brkove.
Uslijedio je instant pad na tlo i detaljno gušenje pjenom, dekama i sl., nakon čega je Rondell ustao i rekao “To je to. Nema više”.
Na svu sreću – kamerman je uspio uhvatiti trenutak koji je naslovnicu albuma učinio nezaboravnom.
Izvor fotografija: Instagram
Zbog smjera vjetra navodno nije bilo ni moguće pozicionirati Rondella desno, a Rogersa lijevo. Zapravo je Rondell stajao lijevo, a Rogers desno te su se rukovali lijevom rukom. Strane su im zamijenjene pri obradi fotografije u tamnoj komori.
Na kraju – to je bio samo još jedan posao za Rondella za koji tvrdi da ga je bilo lako obaviti, da nije bio previše prijeteći po život i najvažnije – da je bio dobro plaćen.
Danas barem više ničiji brkovi ne moraju izgorjeti da bi nastale kultne stvari. To nam više zvuči kao zadatak koji će ekipa iz Jackassa učiniti s guštom.