Ovaj brend često je predmet kritika zbog svojih astronomskih cijena proizvoda, a u posljednje vrijeme kritike su postale još žešće otkako su predstavili svoju posljednju liniju obuće. Luksuzna modna kuća Balenciaga predstavila je novu kampanju kojom promovira seriju tenisica s primamljivom cijenom od samo 14 tisuća kuna.
Prema modnoj kući, samo 100 pari uništenih tenisica biti će puštene u prodaju pa je stoga cijena toliko visoka. U međuvremenu, neograničeno izdanje i manje pohabane verzije prodaju se na web stranici Balenciage za nešto skromniji iznos od 4 do 5 tisuća kuna, ovisno o specifičnom stilu.
Upravo to suludo nabijanje cijena na tenisice koje su u raspadajućem stanju navelo je jednog dizajnera na Instagramu da na sliku Justina Biebera zalijepi japanke koje su proizvedene od recikliranih plastičnih flaša. Detalji su toliko dobro napravljeni da se na čepu nalazi i broj koji je svojevrsni zaštitni znak Balenciage. Naravno da je Internet povjerovao kako je ovo stvarno Balenciagin proizvod – jer je u skladu s granicama koje testiraju posljednjih nekoliko godina.
Bojimo se i pomisliti koliko bi ove japanke vrijedile da se zaista prodaju, ako raspadnute starke vrijede pravo bogatstvo.