Naime, tijekom ranih 90-ih, Stella Liebeck tužila je ovog „fast food“ diva zbog šalice vruće kave.
1992. godine ova osamdesetogodišnjakinja kupila je šalicu kave za van u drive-thru u Albuquerqueu i prolila je u krilo, a zbog medicinskih troškova i opeklina trećeg stupnja koje je pretrpjela, odlučila je tužiti McDonald’s.
Važno je napomenuti da javnosti nije bila na Stellinoj strani jer su smatrali da je sama kriva što je prolila kavu, ali porota je utvrdila da je temperatura kave bila opasno visoka te joj je dodijeljeno gotovo 3 milijuna dolara kaznene odštete, iako je Stella tražila samo povratak zdravstvenih i sudskih troškova.
Stellin slučaj nije ni prvi, a ni posljednji ove prirode. McDonald’s je, tijekom godina, zaprimio više od 700 izvješća o ozljedama koje je prouzročila njihova kava, uključujući izvješća o opeklinama trećeg stupnja, a u nekim slučajevima su se i nagodili sa stranka prije odlaska na sud, prenosi caoc.org.
Iako tada javnost nije dobro prihvatila njezinu priču, tijekom godina su mnogi korisnici društvenih mreža izrazili podršku Stelli te joj se zahvalili što je slučaj odvela do suda.
„Ova nas je žena zapravo spasila od opeklina uzrokovanih McD’s kavom! Svi joj trebamo zahvaliti“, napisala je jedna korisnica u komentar videa koji je na YouTube-u objavio New York Times.
Jedna od tužbi pokrenuta je od strane zdravstvene djelatnice Lok Fung. Fung je odlučila tužiti jednu od lokacija navedenog lanca u Burnabyju, nakon što se prošle godine opekla vrućom kavom.
U tužbi je navedeno da kava koju je Fung naručila nije bila pravilno zatvorena, a radnik koji joj je pružio kavu pusti ju je prije nego što ju je Fung uspjela uhvatiti te je zadobila opekline na lijevom bedru i zglobu, prenosi cbc.ca.
McDonald’s je optužen za nemar i neprikladnu obuku zaposlenika, a u tužbi je napomenuto kako je restoran posluživao kavu na previsokoj temperaturi i nije upozorio Fung na ekstremnu i opasnu temperaturu pića.
I ove godine McDonald’s se našao na sudu. Kako piše u sudskom podnesku, osamdesetpetogodišnja Mable Childress u lipnju je kupila šalicu kave u McDonald’sovom restoranu u San Franciscu, no zaposlenici, navodno, ni u ovom slučaju nisu pravilno osigurali poklopac, zbog čega se kava prolila i zadala joj ozbiljne opekline u predjelu prepona.
Prema podnesku, Childress je pokušala prijaviti incident trojici zaposlenika restorana, ali oni su je „ignorirali“ te su joj „odbili pomoći“ te sada traži odštetu za fizičku bol, emocionalnu bol i drugu štetu koja nije navedena u podnesku.
„Moji restorani imaju stroge protokole za sigurnost hrane, uključujući obuku osoblja kako bi osigurali da su poklopci na toplim napicima sigurni.Svaku pritužbu kupca shvaćamo ozbiljno, a kada nas je gospođa Childress, kasnije tog dana, izvijestila o svom iskustvu, naši su zaposlenici i menadžerski tim razgovarali s njom u roku od nekoliko minuta i ponudili joj pomoć. Detaljno pregledavamo ovaj novi pravni zahtjev.“”, rekao je Peter Ou, upravitelj franšize McDonald’sa koji upravlja restoranom u San Franciscu, u izjavi za Insider.