Logotipi, brendovi, znakovi i etikete postale su poput jezika kojeg ili poznajete ili ne. Popularne aplikacije su kroz svoje kvizove podizali svijest o logotipima poznatih marki, a koliko god ih poznajemo njihovo pravo značenje može biti skriveno.
Teško je razumjeti kreativni proces brendiranja i osmišljanja oznake koje će predstavljati tvrtku i ono za što se zalaže, a jedan od najpoznatijih mora biti onaj sportskog brenda Adidas. Tri pruge koje jednostavno, ali uspješno, predstavljaju sportsku marku nalaze se na njihovoj obući i odjeći, no tako nije bilo od početka.
Trenutačni logotip sadrži tri pruge koje se polako povećavaju, tvoreći neku vrstu trokuta, ali nije uvijek tako izgledalo. Adidas je utemeljio Adolf Dassler, a isto tako je otkrio i izvorni logotip. Njegovi su prvi modeli obuće bile tenisice za trčanje, popularno nazivane i sprinterice, koje su namijenjene za atletiku, a krasile su ih, sada već legendarne, tri pruge.
Zašto baš tri pruge i taj logo? Logo zapravo nema nikakve veze sa samim brojem tri, već je Dassler samo testirao različiti broj pruga, a otkrio je kako su se tri pruge najviše isticale na fotografiji, što je olakšalo njihovo reklamiranje.
Međutim, marka je 1972. počela prodavati odjeću uz svoje tenisice, a tada je tim dizajnera osmislio logo ''Trefoil''. Taj logo sadrži tri lista s tri pruge koje prolaze kroz njih. Trefoil se i danas pojavljuje na svim adidas Originals proizvodima kako bi se odala počast nasljeđu, ali 1989. pojavio se novi logo, onaj sa skrivenim značenjem.
Kao što smo spomenuli, ovaj logo izgleda pomalo kao piramida koja je nagnuta u stranu, a prema njihovoj web stranici došao je od dizajnera koji su skicirali poznate tri pruge onako kako se vide s unutarnje strane Adidasovih tenisica.
Srećom u pomoć je priskočio i portal Tailor Brands koji je otkrio da postoji još jedno skriveno značenje iza loga, a to je da on predstavlja izazov. Pogledate li novi logo malo bolje, možete primijetiti kako on izgleda poput planine. Tako logotip predstavlja tešku i izazovnu prepreku, koju treba preći.
Iako je Adidasov logotip s vremenom mijenjao svoj izgled, jedina konstanta se zadržala. To su tri pruge koje krase obuću i odjeću sportskog brenda, a po njima su prepoznatljivi i iz daleka. Možemo zaključiti kako je Adi Dassler, prije svih tih godina, proveo kvalitetno istraživanje o prepoznatljivosti brenda.