Postoji jedna vještina koja je potrebna svim mladima kako bi napredovali na radnom mjestu, bilo to danas ili u budućnosti, ta vještina postoji tisućama godina.
"Kad bih svojoj djeci od 13 i 16 godina mogao dati jednu sposobnost za koju mislim da bi izdržala test vremena, bilo bi to pripovijedanje", rekao je poduzetnik Scott Galloway za CNBC Make It.
Vrsta pripovijedanja možda nije bitna jer se platforme koje ljudi koriste za komunikaciju mogu brzo promijeniti. Važan dio je razvijanje "sposobnosti dobrog pisanja, sposobnosti artikuliranja ideja i sposobnosti predstavljanja ideja uz ispravne podatke, infografike, prezentacije", rekao je Galloway.
Galloway je profesor marketinga u Poslovnoj školi Stern Sveučilišta u New Yorku, koji je 2005. pokrenuo L2 Inc., istraživački projekt koji je prerastao u konzultantsku tvrtku za poslovnu inteligenciju i pomaže robnim markama da nauče kako se plasirati publici na internetu. Tvrtka za informatičko poslovno savjetovanje Gartner navodno je 2017. kupila L2 Inc. za više od 130 milijuna dolara, prenosi nam CNBC.
Danas, svoje tečajeve strategije brenda i digitalnog marketinga, opisuje kako pripovijedanje brenda koje može izravno doprinijeti ili naštetiti njegovom uspjehu. Važnost pripovijedanja posebno je razlog zašto se mladi ljudi ne bi trebali oslanjati isključivo na alate generativne umjetne inteligencije poput ChatGPT-a, rekao je Galloway.
''Ne znamo hoće li za pet godina neka neuronska mreža zamijeniti ChatGPT. Ne znamo hoće li kodiranje zastarjeti'', rekao je.
Stručnjaci za upravljanje se slažu, razumijevanje umjetne inteligencije je važno, ali to nije jedina vještina potrebna za uspjeh na poslu. Poslodavci žele zaposliti kandidate s kombinacijom mekih i tvrdih vještina, poput analitičkog razmišljanja, kreativnog razmišljanja, vještina vođenja i znatiželje.
Još jedan savjet, kojeg Galloway ističe je ''Pronalaženje načina da postanete stručnjak u svom području dobar je način da postanete uspješni, bez obzira što se još događa oko vas. Specifičnost istiskuje općenito".
Čovječe…