Netflix bi do kraja godine tako mogao predstaviti novu nižu razinu pretplate s reklamama, što je raniji rok nego što je prvobitno naznačeno. U obavijesti koju su vlasnici poslali zaposlenicima Netflixa objasnili su da im je cilj uvesti reklamnu razinu razreda pretplate u posljednja tri mjeseca u godini. Također se navodi da Netflix planira početi sa suzbijanjem dijeljenja lozinki među svojom bazom pretplatnika otprilike u isto vrijeme, što je već ranije bilo najavljeno. Toga se najviše bojimo, zasad nam odgovara ovo “obiteljsko” dijeljenje lozinki i računa.
This sucks ass because it won’t save Netflix but it might convince other streaming services to implement ads https://t.co/WB87McSI07
— Jason Alt (@JasonEAlt) May 10, 2022
Suočen sa značajnim poslovnim izazovima Netflix je očito podlegao pritisku reklamnog profita. Objavljujući zaradu u prvom tromjesečju ove godine, Netflix je iznio podatak da je izgubio 200 tisuća pretplatnika u prva tri mjeseca ove godine. Da stvari budu još gore po Netflix, po projekcijama i trendu očekuje se da će izgubiti još dva milijuna pretplatnika u mjesecima koji dolaze. Od objave gubitka pretplatnika, cijene dionica Netflixa naglo su pale, a investitori su stali sa ulaganjima.
Neki od razloga koje mi vidimo je pad kvalitete originalnog sadržaja, a sigurno nije ni pomoglo pojavljivanje desetak većih streaming igrača na tržištu koji se bore za svakog korisnika.
Stvari ne izgledaju dobro za ovog streaming diva. Čini se kako će morati ubaciti u petu brzinu sa izradom dokumentarca o parnici Johnny Deppa i Amber Heard jer im sada treba veliki hit kako bi se oporavili.