Heineken je upravo došao na zabavu ljepote. Poznati proizvođač piva izbacio je novu kremu za kožu nazvanu "Heineken Smootheriser", koja obećava da će vaše lice održati svilenkasto glatkim kao Heineken Silver lager. I začudo, zaintrigirali su publiku.
Ako ste obraćali pozornost na neočekivane suradnje koje su se događale kroz godine, ovo vam možda nije neki šok, no većina je publike iznenađena ovom neobičnom tranzicijom. Prošle godine, na primjer, udružili su se s Nokijom i Bodegom kako bi stvorili The Boring Phone i iskoristili trenutak da prozovu ovisnost o društvenim medijima na način da su ljudi međusobno razgovarali.
Brend je poznata po podupiranju humora koji privlači pažnju, ali kako je Nabil Nasser, globalni voditelj Heinekena, rekao: "Heineken Smootheriser nije samo skakanje po najnovijim trendovima. Radi se o [stvaranju] nezaboravnog crossovera koji navodi ljude na razgovor bez obzira vole li pivo, njegu kože ili oboje. Uostalom, kada je nešto tako glatko kao Heineken Silver, zašto se zaustaviti na pivu?"
I nije u krivu. U 2025. brendovi koji pobjeđuju ne igraju na sigurno, oni su ti koji vas tjeraju na dvostruki uspjeh. Dakle, što bi moglo biti sljedeće? Potpuna kozmetička linija Heinekena? Gel za tuširanje na bazi piva? Maske za kosu s ekstraktom hmelja? Tko zna, ali zanimljiv dizajn sigurno će pomoći prodati priču.
Heineken Smootheriser predstavljen je 1. travnja u elegantnom, vrhunskom pakiranju s oznakom Heineken Silver. Za sada je uvođenje ekskluzivno za Kambodžu i Tajvan, ali možda će uslijediti šire izdanje.