Prvak proteklog kino vikenda je Disneyjev animirani film Encanto o čarobnom planinskom selu u Kolumbiji. Film je u premijernom vikendu zaradio 27 milijuna dolara, a od srijede 40.3 milijuna dolara. Publika i kritika je prigrlila film pa tako na Rotten Tomatoesu film ponosno drži ocjenu od 92 posto. Disney nije uspio reproducirati uspjeh nekih ranijih hitova koji su pušteni u kina za Dan zahvalnosti (Frozen II, Coco, Moana…), ali je to očekivano zbog trenutne globalne situacije s koronavirusom. Nas još uvijek peče što je u hrvatskim kinima dostupna samo sinkronizirana verzija.
Na drugo mjesto je pao nastavak Ghostbustersa nazvan Ghostbusters: Afterlife. Vikend-zarada mu iznosi 24.5 milijuna dolara, a dosadašnja globalna zarada je zasad stala na 115.8 milijuna dolara.
Na trećem mjestu je iznenadio House of Gucci, najnoviji film Ridleyja Scotta koji je usprkos ocjeni R (mlađi od 17 smiju gledati uz pratnju skrbnika) zaradio 14.2 milijuna dolara. Film o talijanskoj modnoj dinastiji i disfunkcionalnoj obitelji se spominje u analizama kritičara kao potencijalni kandidat za Oscare, a glumačka postava izgleda nevjerojatno. Adam Driver, Jared Leto, Al Pacino, Salma Hayek i Jeremy Irons, a sve ih predvodi Lady Gaga koja će vrlo vjerojatno biti u utrci za Oscara za najbolju žensku ulogu. Kritičari su podijeljeni oko ovog filma, ali publika je željna priče o prljavo bogatim i slavnim licima. Mi smo jedino razočarani što hrvatski prijevod ne glasi “Gucci je u kući”.
Na četvrtom mjestu su Eternalsi s novih 7.9 milijuna dolara. Globalna zarada iznosi 368.4 milijuna dolara, a sigurni smo da bi bila znatno bliže milijardi dolara da nije korone.
Na petom mjestu je popljuvani reboot franšize Resident Evil pod nazivom Welcome to Raccoon City. Vikend-zarada filma iznosi 5.3 milijuna dolara, Rotten Tomatoes ocjena se zaustavila na 24 posto, a čini nam se da ovaj film neće dočekati idući vikend u top 5 najgledanijih filmova.
Nezavisni film Licorice Pizza Paula Thomasa Andersona je itekako iznenadio sa zaradom od 84 tisuće dolara po dvorani i to u samo četiri kina u New Yorku i Los Angelesu. Za usporedbu – Eternalsi su zaradili 2496 dolara po dvorani.
Film je smješten u sedamdesete godine 20. stoljeća u Kaliforniji, a u širu distribuciju ide na Božić. Vjerujemo da možemo zaboraviti na ovaj film u lokalnim multipleksima, osim ako se ne pojavi na nekom filmskom festivalu. U to također sumnjamo.